wine me up and turn me on

I lördags besökte jag världens härligaste mat- och vinmässa tillsammans med mina härliga vänner. Solen sken, vi hade 27 grader och det var molnfritt på himmelen. Vad kunde bli bättre? Jo, de underbara små stånden med lokala viner och mat från WA regionen. För ynka 25 dollar, cirka 160kronor, drack vi mängder med gott vin (med rosé som min favvo), åt god mat som saffransräkor, smakade på massa söta saker och hade en fin dag i parken i Subiaco. Jag å Kendal delade även på en tapastallrik, och jag tror att Kajsa och Clarisse åt minst två strutglassar från glasståndet som stod fint till i sommarvärmen. Jag köpte även ett supergott vin med mig hem som jag ska dricka på vår ost och vinkväll i nästa vecka. 
 
 
 
 
 
Hade seriös matkoma när jag kom hem och mådde illa i flera timmar. Var klart värt det, men dröjer nog tills jag äter sötsaker igen. På kvällskvisten firade vi Malikas 21års dag, ett gäng härliga tjejer grillade tillsammans och lekte lekar. mycket trevlig kväll. dansade på borden gjorde vi också, å sjöng till allt från gyllende tider till spice girls. 
 
 
 
 
min helg har varit mycket minnesvärd.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Malin:

Ååh vad fina bilder på dig!! ♡

2 Martina:

Du gör mig avis fina Johanna. Vill också :) Hoppas du har det superbra (vilket du med all säkerhet har)

Kommentera här: